ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO OPŁACONE, CO DALEJ?
W takiej sytuacji możliwe jest ponowienie płatności. Jeśli z jakichś powodów zamówienie nie zostało opłacone, otrzymają Państwo maila z linkiem do bezpiecznego dokończenia zamówienia, gdzie można dokonać transakcji.
Mogą Państw również wykonać przelew metodą tradycyjną na konto:
Bank: Santander Bank Polska S.A.
Nr rachunku: PL24109027500000000123496641
POTRZEBUJĘ FAKTURY NA FIRMĘ, ALE NIE WSKAZAŁEM/WSKAZAŁAM TEGO PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA?
Wszystko zależy od aktualnego statusu złożonego zamówienia. Jeśli do zamówienia został już wystawiony dokument sprzedaży inny niż faktura (paragon), nie ma już możliwości zmiany.
CZY MOGĘ SKORYGOWAĆ BŁĘDNE DANE PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA LUB ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie realizacji Państwa zamówienia zmiany są możliwe. Zamówienia wysłane i odebrane przez kuriera nie mogą już być zmienione. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres sklep@fergiobellaro.pl w możliwie jak najkrótszym czasie po złożeniu zamówienia.
CZY ZAMÓWIENIA SĄ WYSYŁANE ZA GRANICĘ?
Tak, istnieje taka możliwość - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres sklep@fergiobellaro.pl w celu ustalenia szczegółów i kosztów. Zamówienia wysyłane za granicę są wyłącznie po przedpłacie.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ W WYZNACZONYCH PRZEZE MNIE GODZINACH?
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.
MASZ INNE PYTANIA? ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
Formularz kontaktowy